Administratiebrigade
De Administratiebrigade. Als je een probleem hebt, als je hulp nodig hebt en als je kwaliteit verlangt: huur het (BK)A-team. De administratie-eenheid van BK solutions staat klaar om je administratieve organisatie te versterken. Wij werken op locatie.
Vandaag de dag gezocht en gewild door de overheid, bedrijven en zorginstellingen. De administratieve helden van Brandsma Klijn solutions. We bieden bedrijven tijdelijke administratieve ondersteuning op locatie. Je administratieve werkzaamheden zijn in goede handen.
Administratiebrigade: A-merk voor A-kwaliteit administratie
Ons administratiekantoor BK solutions staat bekend als A-merk in administratie. De A-kwaliteit wordt gewaarborgd door het NOAB-kwaliteitskeurmerk, jaren ervaring en een professioneel selectiebeleid. Onze medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk en enthousiast.
Deze medewerkers kunnen van pas komen bij (bijvoorbeeld) piekdrukte, personeelsuitval en professionaliseringsambities. Ook is de Administratiebrigade een opvangnet bij ziekte, zwangerschappen en andere onvoorziene omstandigheden. Het (BK)A-team is onderweg.
Administratief personeel inhuren
Wacht niet langer met administratief personeel inhuren. We gaan graag aan de slag met het doorlichten en verbeteren van je administratieve organisatie. Onze medewerkers zijn ervaren in financiële en fiscale vraagstukken. Verder bieden we hulp bij loonadministratie en debiteurenbeheer. Detachering is een aantrekkelijke optie.
Aanvulling Administratiebrigade: Receptiediensten
We hanteren een breed begrip als het om administratie gaat, van consultancy tot receptiediensten. Zo kun je bij ons terecht voor een Receptioniste/Telefoniste als visitekaartje van je bedrijf. Op die manier worden je bezoekers gastvrij en professioneel ontvangen. Neem gerust contact op voor het bespreken van de mogelijkheden.
Huur een administratief medewerker in op afroepbasis of als tijdelijke kracht bij piekdrukte, ziekte of vakanties. Het is eveneens mogelijk om (voor korte of voor langere tijd) te kiezen voor een administratieve kracht op reguliere basis voor alle administratieve taken waar je eigen medewerkers niet aan toe komen. Verder voorzien we in werving en selectie bij interesse in vaste medewerkers voor de administratie.
Directe versterking voor je administratie
Al met al vormt het team van BK-solutions een directe versterking voor je administratie, tijdelijk (flexibel) of vast (langdurig dienstverband). Meer plezier in ondernemen dankzij de administratieve krachten die je verlichten in de administratieve druk. Schakel de hulp in van het (BK)A-team: de Administratiebrigade!
Als je een probleem hebt, als je hulp nodig hebt en als je kwaliteit verlangt: huur het (BK)A-team.

Heb je vragen over je administratie, of wil je even sparren over wat het beste past bij jouw bedrijf?
Bel gerust, wij denken graag met je mee 0594 – 555011
Wat we nog meer voor je kunnen oplossen
Ontdek onze aanvullende diensten voor administratie, personeel en advies – alles helder geregeld, precies zoals je van ons gewend bent.
Financiële administratie
Loonadministratie
Elke maand weer een correcte loonstrook, een kloppende loonaangifte en alles volgens de laatste wet- en regelgeving – dat is waar wij voor zorgen. BK-Solutions neemt jouw loonadministratie volledig uit handen, zodat jij geen tijd verliest aan complexe berekeningen of veranderende cao’s.
Of je nu één medewerker hebt of een volledig team: wij zorgen dat alles klopt. Denk aan contractbeheer, loonstroken, pensioenafdrachten en verzuimmeldingen. We werken efficiënt, communiceren helder en zorgen dat jij altijd overzicht houdt.
Vastgoedadministratie
Als verhuurder of vastgoedbeheerder wil je grip op je administratie – van huurbetalingen tot onderhoudskosten. BK-Solutions zorgt voor een heldere, gestructureerde administratie rondom jouw vastgoedportefeuille. We houden huurstromen bij, beheren servicekosten en zorgen voor duidelijke rapportages.
Of je nu één pand bezit of meerdere complexen beheert, wij zorgen dat alles soepel en inzichtelijk verloopt. Ook voor communicatie met huurders of het opstellen van contracten kun je op ons rekenen.
Advies en meer
Soms heb je meer nodig dan alleen een goede administratie. Denk aan advies bij het opstarten van je onderneming, het maken van financiële prognoses, of het slim inrichten van je bedrijfsstructuur. BK-Solutions denkt met je mee, kijkt vooruit en helpt je knopen doorhakken. Of het nu gaat om groeiplannen, investeringsvragen of het optimaliseren van je werkwijze – wij staan naast je. Geen wollige rapporten, maar helder advies dat je direct kunt toepassen.
We zijn er voor startende ondernemers die een goede basis willen leggen, én voor ervaren ondernemers die een frisse blik kunnen gebruiken. Met onze kennis van cijfers én ondernemerspraktijk helpen we je vooruit.
Zij kozen ook voor BK-Solutions
Gebaseerd op 23 reacties
BK solutions ontzorgt ons volledig op administratief gebied.
Bij Bereic.nl richten wij ons op onze klanten en projecten, en het is een enorme geruststelling dat de administratie altijd tot in de puntjes wordt geregeld.
Het team is professioneel, betrokken en denkt proactief mee om processen slimmer en efficiënter te maken. BK solutions levert niet alleen kwaliteit, maar ook persoonlijke service – precies wat wij belangrijk vinden in een samenwerking. Een partner die écht meedenkt en waarop je altijd kunt bouwen.
Met BK solutions weten we dat onze administratie in goede handen is.
Bij Quality Care Management is het belangrijk dat we onze aandacht volledig kunnen richten op het verbeteren van zorgprocessen bij onze klanten. Dankzij BK solutions wordt onze administratie vakkundig, snel en foutloos verzorgd.
Het team is deskundig, betrouwbaar en altijd bereid om mee te denken. Ze bieden niet alleen ondersteuning, maar ook waardevolle adviezen die ons helpen efficiënter te werken. BK solutions is voor ons een partner waar we echt op kunnen vertrouwen en die ons werk een stuk lichter maakt.
BK solutions is voor ons onmisbaar geworden. Bij Dekkersnest draait alles om het bieden van de beste zorg en begeleiding.
Dankzij BK solutions hoeven wij ons geen zorgen te maken over de administratieve kant van ons werk. Ze werken snel, secuur en altijd met een glimlach. Het team denkt actief met ons mee, komt met slimme oplossingen en zorgt dat onze administratie altijd op orde is.
Hierdoor kunnen wij ons volledig focussen op wat voor ons het belangrijkst is: onze cliënten. Een fijne samenwerking met echte professionals die hun vak verstaan!
Onze samenwerking met BK solutions is een verademing.
Als opvangorganisatie is het belangrijk dat onze administratie nauwkeurig en op tijd wordt verzorgd, zodat wij ons volledig kunnen richten op onze cliënten. BK solutions neemt deze zorg volledig uit handen. Het team werkt snel, is altijd bereikbaar voor vragen en denkt proactief met ons mee.
Of het nu gaat om facturatie, het bijhouden van de boekhouding of het meedenken over efficiëntere processen, ze leveren altijd maatwerk en kwaliteit. Dankzij BK solutions hebben wij niet alleen grip op onze cijfers, maar ook de rust en zekerheid dat alles goed geregeld is.
BK Solutions regelt al jaren onze administratie tot in de puntjes en dat geeft ons veel vertrouwen. Wij houden ons liever bezig met klinkers dan met cijfers, en dankzij hun deskundige aanpak weten we zeker dat alles financieel goed loopt.
Ze denken actief mee, zijn altijd bereikbaar voor vragen en leggen zaken duidelijk uit.
Betrouwbaar, professioneel én prettig in de samenwerking — precies wat je zoekt in een administratieve partner.
Wij werken al enkele jaren samen met BK Solutions voor onze administratie en zijn erg tevreden over de samenwerking. Alles wordt altijd netjes en op tijd geregeld, waardoor wij ons volledig kunnen richten op onze eigen organisatie.
De communicatie verloopt soepel en vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Het geeft ons veel rust en vertrouwen dat we kunnen bouwen op de kennis en nauwkeurigheid van BK Solutions.
Kortom: een fijne en betrouwbare partner voor onze kinderopvang!
Wij werken sinds enkele jaren samen met BK solutions voor onze vastgoedadministratie en zijn zeer tevreden.
Onze administratie is altijd op orde en de samenwerking verloopt prettig en professioneel. wij vinden BK solutions een betrouwbare partner voor ons vastgoedbeheer!
BK solutions verzorgt al enkele jaren mijn vastgoedadministratie tot volle tevredenheid.
Alles is netjes en tijdig geregeld en de communicatie verloopt altijd soepel. Ondanks dat Ik in Amsterdam mijn bedrijf heb, en BK solutions in het noorden gevestigd is, vind ik het fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken!