Consultancy

De consultancy-tak van BK solutions (Brandsma Klijn solutions) biedt een tijdelijke oplossing op het gebied van administratie. Ook kunnen onze consultants de administratieve organisatie eens goed tegen het licht houden.

In de praktijk blijkt deze hulp met administratie vaak van harte welkom bij bedrijven. Daarnaast bieden we een handige oplossing als je nieuw personeel nodig hebt en je niet meteen iemand wilt aannemen.

Hieronder hebben we de drie mogelijkheden van onze consultancy-tak voor je uitgelicht.

1. Een tijdelijke oplossing (invallen)

Het gebeurt in ieder bedrijf wel eens: één van de medewerkers is tijdelijk niet inzetbaar, door bijvoorbeeld ziekte of een zwangerschap. Sowieso al best lastig, maar vaak is dit wel intern op te lossen. Of door het inschakelen van een (tijdelijke) extra arbeidskracht.

Alleen als het gaat om (het hoofd van) de financiële administratie of de controller, is het vaak een stuk lastiger in te vullen: je hebt iemand nodig die betrouwbaar is, snel jouw administratie ‘onder de knie’ heeft en die ervaring heeft met het voeren van de financiële administratie. Hiervoor kun je een consultant van BK solutions inschakelen.

Een lastig probleem opgelost

Onze medewerkers hebben ervaring met het voeren van de administratie van verschillende bedrijven en zijn gewend om bij allerlei soorten bedrijfstakken (administratief) mee te denken. Ook zijn zij gewend om te werken met verschillende administratiepakketten.

2. Administratieve organisatie tegen het licht houden (screenen)

Hoe goed heb je het nou eigenlijk voor elkaar op fiscaal gebied of qua administratieve organisatie? Het kan zijn dat je best tevreden bent over je eigen (externe) boekhouder, maar dat je jezelf toch wel eens afvraagt of hij/zij niet te veel vastgeroest zit in de eigen ziens- en/of werkwijze. Laat BK solutions dan eens tijdelijk fungeren als sparringpartner voor jou en jouw boekhouder:

  • Zou het bijvoorbeeld beter zijn om een BV van het bedrijf te maken, of juist terug te keren naar een eenmanszaak of VOF?
  • Valt er qua automatisering nog winst te behalen?
  • Of heb je het gevoel te veel belasting te betalen?


Onze consultants screenen je administratie en belastingaangiftes.

3. Extra administratief werk (aanvullen)

Mogelijk zijn er tijdelijk extra werkzaamheden op administratief gebied. Misschien beschik je in zo’n situatie zelf niet over de mankracht om dit in te vullen. Ook hiervoor zijn de specialisten van BK solutions geschikt. Denk bijvoorbeeld aan de volgende scenario’s:

  • Het bedrijf gaat over naar nieuwe software voor administratie.
  • Er is tijdelijk erg veel extra werk.
  • Je loopt vast met een bepaald vraagstuk en je huidige personeel kan niet helpen.


Het kan in zulke gevallen handig zijn om tijdelijk versterking op te roepen, maar hiervoor iemand aannemen is lastig: ervaren personeel op dit gebied is schaars en wil zich meestal niet voor kortere tijd aan een bedrijf binden. Dit kan wel als je één van onze medewerkers inschakelt. Wij kunnen ook goed meedenken over hoe dit zo snel en effectief mogelijk in te vullen is.

Contact opnemen

Ben je benieuwd naar onze verdere werkwijze? Neem dan contact met ons op.

Een handige oplossing als je nieuw personeel nodig hebt en je niet meteen iemand wilt aannemen.

Een adviseur spreken?

Heb je vragen over je administratie, of wil je even sparren over wat het beste past bij jouw bedrijf? 

Bel gerust, wij denken graag met je mee 0594 – 555011

Of vul dit formulier in, dan bellen wij jou zo snel mogelijk terug.
[turnstile]
Wat we nog meer voor je kunnen oplossen

Ontdek onze aanvullende diensten voor administratie, personeel en advies – alles helder geregeld, precies zoals je van ons gewend bent.

Financiële administratie
Je financiële administratie moet kloppen. Niet alleen voor de Belastingdienst, maar vooral voor jezelf – zodat je weet waar je staat en wat er mogelijk is. BK-Solutions neemt die zorg volledig uit handen. We verwerken je inkoop- en verkoopfacturen, houden je bankmutaties bij, verzorgen je btw-aangiftes en zorgen dat alles op tijd en netjes wordt afgehandeld. Daarbij denken we proactief mee en geven we je heldere inzichten, zonder ingewikkeld jargon. Of je nu net begonnen bent of al jaren onderneemt, wij zorgen dat je cijfers kloppen én voor je werken.
Loonadministratie

Elke maand weer een correcte loonstrook, een kloppende loonaangifte en alles volgens de laatste wet- en regelgeving – dat is waar wij voor zorgen. BK-Solutions neemt jouw loonadministratie volledig uit handen, zodat jij geen tijd verliest aan complexe berekeningen of veranderende cao’s.

Of je nu één medewerker hebt of een volledig team: wij zorgen dat alles klopt. Denk aan contractbeheer, loonstroken, pensioenafdrachten en verzuimmeldingen. We werken efficiënt, communiceren helder en zorgen dat jij altijd overzicht houdt.

Vastgoedadministratie

Als verhuurder of vastgoedbeheerder wil je grip op je administratie – van huurbetalingen tot onderhoudskosten. BK-Solutions zorgt voor een heldere, gestructureerde administratie rondom jouw vastgoedportefeuille. We houden huurstromen bij, beheren servicekosten en zorgen voor duidelijke rapportages.

Of je nu één pand bezit of meerdere complexen beheert, wij zorgen dat alles soepel en inzichtelijk verloopt. Ook voor communicatie met huurders of het opstellen van contracten kun je op ons rekenen.

Advies en Actueel

Soms heb je meer nodig dan alleen een goede administratie. Denk aan advies bij het opstarten van je onderneming, het maken van financiële prognoses, of het slim inrichten van je bedrijfsstructuur. BK-Solutions denkt met je mee, kijkt vooruit en helpt je knopen doorhakken. Of het nu gaat om groeiplannen, investeringsvragen of het optimaliseren van je werkwijze – wij staan naast je. Geen wollige rapporten, maar helder advies dat je direct kunt toepassen.

We zijn er voor startende ondernemers die een goede basis willen leggen, én voor ervaren ondernemers die een frisse blik kunnen gebruiken. Met onze kennis van cijfers én ondernemerspraktijk helpen we je vooruit.

Zij kozen ook voor BK-Solutions

Gebaseerd op 23 reacties

Over BK-Solutions

Bij BK-Solutions maken we het verschil in administratie, salarisverwerking en personeelsdiensten. Of je nu een eenmanszaak runt of een groeiend MKB-bedrijf leidt: wij zorgen dat jouw administratie klopt, je medewerkers op tijd betaald worden en je grip houdt op je cijfers. Duidelijk, snel en zonder poespas.

Wat ons kenmerkt? Persoonlijk contact, een praktische aanpak en een scherp oog voor detail. We denken mee, stellen de juiste vragen en lossen problemen op vóór ze echt ontstaan. Of we dat op afstand doen of bij jou op locatie – dankzij onze Administratiebrigade – bepaal jij.

Met onze roots stevig in Noord-Nederland weten we wat ondernemers hier nodig hebben: geen praatjes, maar oplossingen. Betaalbaar, betrouwbaar en altijd helder.