Software

Software voor administratie 

Op een behoorlijk efficiënte manier de boekhouding verwerken: als succesvolle ondernemer weet je dat een goede financiële administratie onmisbaar is. We geven hieronder vier redenen waarom wij de beste software voor administratie aan je kunnen leveren.

1. Voor starters en veteranen

Wij kunnen je ondersteunen bij de implementatie van een nieuw (financieel) softwarepakket: wanneer je gaat starten met je onderneming of wanneer je wilt veranderen van softwarepakket.  Dagelijks helpen we diverse ondernemers met deze opstart of overgang.

2. Tijdbesparend en gebruiksvriendelijk

Voor het boekhouden werken wij voornamelijk met SnelStart. Dit programma heeft ook voor het MKB en ZZP’ers  eenvoudige boekhoudoplossingen. Hiermee kun je jezelf veel tijd besparen. Het programma is heel gebruiksvriendelijk. Wij zien het als een ideaal pakket om samen te werken met ondernemers die zelf een (online) administratie voeren.

3. Meer inzicht

Als ondernemer wil je soms meer zelf doen. Het is prettig als je bijvoorbeeld meer inzicht hebt in je boekhouding. Dit kan met behulp van SnelStart. Via dit programma worden bankmutaties automatisch ingelezen. Wij kunnen je hiermee begeleiden.

4. Heldere rapportages

Ook kunnen we het programma koppelen aan onze rapportagesoftware, zodat je via allerlei dashboards je onderneming kunt aansturen. Daarnaast koppelen we desgewenst externe software (zoals CRM software) aan het pakket.

King en Exact Online

Mogelijk geef je de voorkeur aan het werken met King of Exact Online. Voor deze software geldt hetzelfde: wij kunnen je bij een overstap naar King of Exact uitstekend begeleiden. Verder kunnen we altijd bekijken wat we voor je kunnen betekenen als het gaat om een geheel ander softwarepakket.

Volledige administratie uitbesteden

Je kunt er natuurlijk  ook voor kiezen om de volledige administratie uit te besteden. We ontvangen je inkoop- en verkoopfacturen en verwerken vervolgens de complete boekhouding voor je. Dit doet we tegen een vriendelijke prijs: door toenemende automatisering kunnen we de boekhouding sneller verwerken. Op deze manier heb je een totaaloplossing. Dat voelt altijd fijn.

Voordelen van digitaal aanleveren

Wij kunnen een extra scherp tarief rekenen als je alles digitaal aanlevert. Je kunt dan maandelijks een online dashboard van ons ontvangen. Dit dashboard toont hoe je onderneming ervoor staat. Je hebt hierdoor maximaal inzicht in je onderneming. Onze software voor administratie is dé oplossing. Plan hieronder een afspraak met BK solutions (Brandsma Klijn solutions) als je ook wilt profiteren.

Via allerlei dashboards je onderneming aansturen.

Bas Bas

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken

Over BK solutions: alles keurig opgelost op administratief gebied. Alle administratieve oplossingen van onze grondleggers Leon Brandsma en Jan Cornelis Klijn zijn gebundeld in de naam Brandsma Klijn solutions (BK solutions), een veelzijdig administratiekantoor met personeelsdiensten in Noord-Nederland.