Vastgoedadministratie Utrecht

Vastgoedadministratie Utrecht

Met onze dienst Vastgoedadministratie Utrecht verlossen wij vastgoedondernemers van de administratieve rompslomp. Jij als vastgoedbeheerder of verhuurder in Utrecht moet je immers kunnen focussen op je kerntaken. Je vastgoedadministratie uitbesteden is dan een voordelige oplossing. Daardoor bespaar je veel tijd en energie. Kies voor vrijheid en zekerheid.

BK solutions Vastgoedadministratie Utrecht kan veel betekenen voor vastgoedbeheerders en verhuurders in Utrecht. Wij zorgen dat alles rond jouw vastgoed of beleggingspand(en) goed geregeld is. Van de verhuuradministratie tot het innen van huurgelden en het sturen van aanmaningen. Daarnaast geven we belastingadvies en kunnen we ondersteunen bij het vinden van nieuwe huurders. En dat altijd tegen een scherp tarief. Dankzij slimme samenwerkingen en jarenlange ervaring kunnen we de prijzen laag houden. Volledig én voordelig vastgoedbeheer dus.

Vastgoedadministratie uitbesteden, de voordelen op een rij:

Focus op je kerntaken – Je vastgoedadministratie uitbesteden levert je extra focus op. BK solutions draagt zorg voor alle administratieve processen, zodat jij je kunt richten op de kernactiviteiten. Daardoor wordt ondernemen nog leuker!

Constante cashflow – Met het uitbesteden van de vastgoedadministratie waarborg je een constante cashflow. Wij zorgen dat de administratie altijd is bijgewerkt. Ook tijdens vakanties en bij uitval of ziekte. Dat kun je met een gerust hart aan ons overlaten.

Volledig pakket – We bieden een volledig pakket om vastgoedbeheerders in Utrecht zo goed mogelijk te ondersteunen. Van het factureren en aanmanen, tot het beheren van je vastgoedportefeuille. Met onze service Vastgoedadministratie Utrecht wordt je dus volledig administratief ontlast.

All-in-tarief – Je vastgoedadministratie uitbesteden doe je bij ons tegen een scherpe prijs. Bovendien profiteer je met ons all-in-tarief van specialistisch debiteurenbeheer en maandelijkse overzichten.

24/7 inzicht – Met onze vastgoedbeheersoftware heb je 24 uur per dag inzicht. Huurovereenkomsten, WOZ-waardes, de huurstroom per pand: je vindt het allemaal in je digitale vastgoedportefeuille. Overzichtelijk en duidelijk.

Vastgoedadministratie Utrecht: een afspraak maken

Benieuwd hoe we vastgoedbeheer of verhuur voor jou leuker en gemakkelijker kunnen maken? We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek!

Jan Jan

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken

Over BK solutions: alles keurig opgelost op administratief gebied. Alle administratieve oplossingen van onze grondleggers Leon Brandsma en Jan Cornelis Klijn zijn gebundeld in de naam Brandsma Klijn solutions (BK solutions), een veelzijdig administratiekantoor met personeelsdiensten in Noord-Nederland.