SnelStart
De software van SnelStart werkt zo efficiënt, dat het zowel jou als BK solutions tijdwinst oplevert. Bovendien voorkomt de geautomatiseerde oplossing dat er menselijke foutjes gemaakt worden. SnelStart maakt terugkerende verplichtingen zoals de kwartaalaangifte zoveel makkelijker!
Digitale administratie: Foutloos, efficiënt en inzichtelijk.
Met een abonnement op SnelStart kun je direct in het softwarepakket facturen aanmaken, waardoor de factuurlayout altijd voldoet aan de wettelijke eisen.
Je ontvangt sneller je geld, want ook voor klanten is het betalen gemakkelijker als je een vlotte factuur voor ze hebt. Met de app kun je zelfs op je telefoon direct een factuur maken en versturen! SnelStart heeft automatische bankkoppelingen met ING, Rabobank, ABN AMRO, Knab en Triodos.
Wat kan de software?
Via het dashboard heb je altijd inzicht in je cijfers en weet je dus hoe je bedrijf ervoor staat. Alle gegevens staan veilig opgeslagen in de Microsoft-database.
BK solutions heeft jarenlange ervaring met de software SnelStart, daarom helpen we je vakkundig bij de installatie en implementatie.
Benieuwd of SnelStart voor jou gaat werken? Vul het formulier hieronder in. We maken graag een voorstel voor je!
Overstappen op SnelStart
Specifiek voor klanten die nog geen SnelStart gebruiken.
Een adviseur spreken?
Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken