Financieel administratief medewerker baan
Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker

BK solutions biedt een mooie baan als financieel administratief medewerker in onze Administratiebrigade. Allereerst draag je verantwoordelijkheid voor het verwerken van de administratie van je klant(en).

In die rol zorg je voor een accurate en soms vlotte verwerking van de (vaak digitale) facturen. Het kan gebeuren dat er deadlines zijn. Dan is het vanzelfsprekend belangrijk dat je rustig blijft onder de omstandigheden. De Administratiebrigade kan dit.  Werken als financieel administratief medewerker vraagt om meerdere competenties.

  • Communicatief vaardig bijvoorbeeld, al hoef je echt geen sociaal wonder te zijn. Maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je prettig en professioneel met klanten communiceert.
  • Daarnaast wordt assertiviteit gewaardeerd. Je respecteert jezelf en anderen, je draagt eigen verantwoordelijkheid en je bent eerlijk. Je durft zaken te benoemen als het nodig is.
  • Verder ben je nauwkeurig. Dankzij je inzicht met cijfers blijf je scherp en kritisch rond de aangeleverde administraties. Regelmatig ben je aan het controleren en accorderen.

Een gezonde dosis humor is evengoed altijd welkom.

Administratiebrigade

Als teamlid van de Administratiebrigade verwachten we dat je ook kunt samenwerken. Zo ondersteun je collega’s met plotselinge werkzaamheden, rapportages en dashboards. Ten tweede zorg je dat alles gereedstaat voor  je collega’s, voor het opstellen van jaarrekeningen. De werkzaamheden voer je uit in speciale boekhoudprogramma’s. Denk aan SnelStart. Ervaring komt goed van pas.

De Administratiebrigade is het (BK)A-team van BK solutions. Hier werken representatieve en vrolijke administrateurs en adviseurs. Deze toppers werken zowel op kantoor bij BK solutions als op locatie bij de klant(en). Ze staan voor kwaliteit rond facturatie, debiteurenbeheer en de totale financiële administratie. Daarmee versterken ze de organisatie. Het A-team komt in actie.

Jij als financieel administratief medewerker bent van harte welkom om dit team aan te vullen met jouw kwaliteiten. Motiveer ons waarom en waarvoor we jou mogen inschakelen, we gaan met plezier in gesprek.

Integere financieel administratief medewerker

Let op, financiële administratie staat synoniem aan vertrouwelijke bedrijfsinformatie. Om die reden willen we een specifieke competentie expliciet benoemen. Bovenal is het belangrijk dat je integer bent. Bedrijven rekenen op je, je collega’s rekenen op je. Samen staan we voor verantwoordelijkheid en betrouwbaarheid als hoogwaardig administratiekantoor.

Tot slot nog een opsomming van veelvoorkomende verantwoordelijkheden:

  • Aangeleverde administraties controleren en accorderen
  • Administraties inboeken
  • Opstellen tussenrekeningen en balansen
  • Btw-aangiftes verzorgen
  • Betalingstermijnen bewaken en opvolgende acties verrichten

Ons werkgebied qua administratie op locatie is Noord-Nederland. Aantal uren in overleg, meestal 24 tot 32 uur per week. Opleiding: mbo/hbo, gerelateerd aan bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of accountancy.

Jij als financieel administratief medewerker bent van harte welkom om dit team aan te vullen met jouw kwaliteiten.

Carla Carla

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken