Financieel medewerker Vastgoed taken

Financieel medewerker Vastgoed

Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige functie als Financieel medewerker Vastgoed. Hiermee vervul je een belangrijke rol in de Administratiebrigade, ons (BK)A-team van adviseurs en administrateurs.

Met jouw enthousiasme en (administratieve) ervaring binnen vastgoed vorm je een welkome versterking. 

Administratieve functie vol positieve energie

BK solutions (Brandsma Klijn solutions) staat bol van de positieve energie. Het is dat administratie onze roeping is, anders waren we een energiebedrijf geworden.

Daarom nemen wij betrokken medewerkers aan die ook zo’n vorm van energie met zich meebrengen. En een juiste dosis verantwoordelijkheidsgevoel, want je draagt in deze functie verschillende verantwoordelijkheden.

Financieel medewerker Vastgoed: verantwoordelijkheden

  • Als Financieel medewerker Vastgoed word je onder andere verantwoordelijk voor contractmanagement, periodieke huurprolongatie en huurincasso. Daarnaast ga je debiteuren-, crediteuren- en servicekostenadministraties voeren.
  • Je werkt dus met diverse entiteiten in programma’s als BRIXXonline. Je sorteert, codeert en verwerkt administratieve gegevens, evenals in- en verkoopfacturen. Verder ben je verantwoordelijk voor de debiteurenbewaking, het begeleiden van de (huur)incasso.
  • Ook heb je contacten met financiële administrateurs of accountants van opdrachtgevers. Tot slot stel je servicekostenafrekeningen op en organiseer je mogelijkerwijs (huurders)overleggen.

Jouw competenties als Financieel medewerker Vastgoed

Het is natuurlijk van belang dat jouw competenties aansluiten bij deze leuke functie. Om die reden zetten we de gevraagde competenties voor je op een rijtje. Ben jij die potentiële match waarvoor wij vast en zeker de goede kant op swipen? Reageer dan gelijk op deze veelzijdige, administratieve functie.

  • Het loont wanneer je kundig bent met (soortgelijke) programma’s als BRIXXonline én SnelStart. Dat is echt een pre. Net als een hbo werk- en denkniveau, aangevuld met affiniteit met IT.
  • Relevante werkervaring bij een makelaar of vastgoed(management)organisatie telt natuurlijk evengoed mee. Je kunt aantonen dat je de taken van een financieel medewerker aankunt.
  • Je hebt kennis van vastgoedmanagement. En je beheerst mondeling en schriftelijk de Nederlandse en de Engelse taal. Je kunt snel schakelen in deze dynamiek.

Toekomstgericht team BK solutions

Ben jij onze Financieel medewerker Vastgoed? Wij gaan voor een stressbestendige, leergierige en proactieve teamspeler. Die enerzijds zelfstandig kan opereren en anderzijds aansluiting vindt in een positief, toekomstgericht team.

We heten je welkom in Tolbert (omgeving Groningen) en bieden je allereerst 20-24 uur. Maar we bieden je bovenal werkplezier met collegialiteit en een goede sfeer van betrokkenheid. Werken bij BK solutions doe je voor de toekomst.

Carla Carla

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken