Vastgoedadministratie Noord-Brabant

Met ons pakket Vastgoedadministratie Noord-Brabant verlossen wij vastgoedondernemers van alle administratieve rompslomp. Want wát kan daar toch veel tijd in gaan zitten. Die kostbare tijd kun jij als vastgoedbeheerder of verhuurder in Noord-Brabant toch wel beter besteden?

Volledig vastgoedbeheer = volledig administratief ontlast

Wie Noord-Brabant hoort, denkt aan bourgondisch en gezellig. Maar ook aan historische stadskernen en indrukwekkende bouwwerken. Geen wonder dat dit een geliefd gebied is voor vastgoedondernemers. Ondernemen in vastgoed brengt alleen ook een uitgebreide administratie met zich mee. En dat is voor veel vastgoedbeheerders niet het leukste klusje…

Onze administrateurs denken daar anders over! Zij nemen daarom graag alle administratieve zaken van je over. BK solutions Vastgoedadministratie Noord-Brabant biedt volledig vastgoedbeheer. We registreren bijvoorbeeld huurcontracten, huurprijzen en specifieke afspraken met huurders. Ook zaken als WOZ-waardes, leegstand en de huurstroom per pand houden we zorgvuldig bij.

Daarnaast innen we de huurgelden en houden we scherp de termijnen in de gaten. Als huurders niet of niet op tijd betalen, komen we gelijk in actie. Door jarenlange ervaring weten onze specialisten precies hoe herinneringen en aanmaningen het gewenste effect hebben. Laat dat dus gerust aan ons over!

Maar we gaan nog verder dan dat. Zo kunnen we ook belastingadvies geven en ondersteunen bij het vinden van nieuwe huurders. We zijn erop gericht jou als vastgoedbeheerder in Noord-Brabant zo veel mogelijk te ontlasten. Zo houd jij meer tijd over voor je kerntaken. En om te genieten van de Brabantse gezelligheid natuurlijk!

Voordelen van Vastgoedadministratie Noord-Brabant

Naast extra tijd voor je core business, zijn er meer voordelen van ons volledige vastgoedbeheer.

Constante cashflow – De vastgoedadministratie moet altijd worden bijgehouden. Ook tijdens vakanties en bij uitval of ziekte. BK solutions regelt continu alle administratieve zaken en waarborgt zo een constante cashflow.

Scherp all-in-tarief – Voordelig je vastgoedadministratie uitbesteden? Zeker weten! Bij BK solutions houden we de prijzen laag door ons ruime werkveld en gunstige samenwerkingen. Profiteer van een scherp all-in-tarief!

24/7 inzicht – Dankzij onze moderne vastgoedbeheersoftware heb je altijd en overal inzicht in je vastgoedadministratie. Je vindt alle info overzichtelijk op één plek in je digitale vastgoedportefeuille.

Kennismaken voor uw vastgoed?

Kies ook voor meer tijd en minder gedoe door je vastgoedadministratie uit te besteden. We geven je graag meer informatie over alle mogelijkheden. Laten we kennismaken!

 

 

Jan Jan

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken

Over BK solutions: alles keurig opgelost op administratief gebied. Alle administratieve oplossingen van onze grondleggers Leon Brandsma en Jan Cornelis Klijn zijn gebundeld in de naam Brandsma Klijn solutions (BK solutions), een veelzijdig administratiekantoor met personeelsdiensten in Noord-Nederland.