Aan de slag als receptionist
Voor een mooi bedrijf aan de slag als receptionist. Dat kan zomaar je doel zijn. Bij BK solutions (Brandsma Klijn solutions) zijn er mogelijkheden.
Als receptionist ben je vaak het eerste aanspreekpunt voor bezoekers. Daarmee ben je een belangrijk onderdeel van de ‘klantreis’. Je laat een (eerste) indruk achter namens het bedrijf waar je voor werkt. Naast de ontvangst heb je inhoudelijke taken, bijvoorbeeld in de rol van telefoniste/baliemedewerkster.
Aan de slag als receptionist: de invulling
De receptionist weet en wijst de weg na een hartelijk welkom (ontvangst, begrip en doorverwijzing). Vanaf het moment van binnenkomst telt het inlevingsvermogen. Hoe kan ik deze bezoeker het beste helpen? Mogelijk dien je gegevens te registreren en/of bezoekerspassen uit te reiken/in te nemen.
Een aanvullende taak als telefonist is het telefoonverkeer adequaat aannemen en afhandelen. Eventuele vragen en opmerkingen worden opgelost. Het correct beantwoorden en doorverbinden van binnenkomend telefoonverkeer is wederom belangrijk voor de klantervaring met (en de uitstraling van) het bedrijf.
Verder kan de invulling uit de volgende taken bestaan:
- Ondersteuning administratief werk
- Reserveringen en afspraken verwerken
- Online en offline postsortering (mails en brieven ordenen)
- Monitoring en signalering entree gebouw
- Gereedmaken gereserveerde ruimtes
Als receptionist/telefonist vanuit BK solutions doe je deels administratief werk en deels facilitair werk. Beide onderdelen ‘hangen’ aan de ‘kapstok’ van de ontvangst: in eerste instantie heet je iemand welkom bij het bedrijf en daaruit ontstaan de vervolghandelingen.
Vriendelijk en vakbekwaam
Bij dit beroep vragen we vriendelijkheid en vakbekwaamheid. Je bent sociaal sterk, je leeft je in én je weet wat er moet gebeuren in verschillende situaties. Je hebt referenties en/of diploma’s die je vakbewaakheid ondersteunen. Verder kun je goed met mensen en programma’s omgaan.
Het beroep receptionist is een aantrekkelijke functie als je sociaal en dienstverlenend ingesteld bent.
Werken bij BK solutions
BK solutions is een veelzijdig ondernemerskantoor met personeelsdiensten en aanvullende oplossingen voor bedrijven. Ons merk is bekend door de Administratiebrigade, het (BK)A-team van administratief personeel. Deze ’taskforce’ bestaat uit adviseurs, administrateurs en receptioniste/telefonisten. Onze administratie is op locatie.
Werken bij BK solutions betekent werken met plezier voor een professioneel bedrijf met leuke klanten. Je wordt begeleidt vanuit onze hoofdvestiging in Tolbert. Regelmatig zijn er informatieve en inspirerende teambijeenkomsten met een ontspannend karakter. Ook organiseren we bedrijfsborrels en andere sociale evenementen.
Je laat een (eerste) indruk achter namens het bedrijf waar je voor werkt.
Een adviseur spreken?
Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken