Administratie

We zijn je graag van dienst bij het opstellen en verwerken van je administratie. Je kunt altijd bij ons terecht en er wordt niet voor elk advies (of elke vraag) een rekening gestuurd. We zijn snel met het samenstellen van de jaarrekening. Je weet als klant waar je aan toe bent.

Eerlijke prijzen

We voeren onze werkzaamheden tegen relatief lage prijzen uit, in vergelijking met soortgelijke kantoren. Ons klantenbestand bestaat uit bijna 500 (zakelijke) klanten. Deze klanten zijn met name te spreken over onze deskundigheid en accuraatheid tegen een eerlijke, betaalbare prijs.

Laagdrempelig en persoonlijk

Ons kantoor zit in Tolbert (Groningen), vlakbij de grens met Friesland en Drenthe. We zitten dus vrij centraal in het noorden van Nederland. We zijn een laagdrempelig kantoor. Je kunt gerust bij ons aan kloppen voor een vrijblijvend gesprek. Ook bellen is een goed idee. We geven je persoonlijk advies.

Administratie voor Zorginstellingen

BK solutions biedt gespecialiseerde administratiediensten voor zorginstellingen. Wij kunnen de volledige administratie, HR werkzaamheden en het volledig beheer van debiteuren en het uitbesteden van facturatiebeheer verzorgen. Met onze expertise kunnen zorginstellingen zich concentreren op de zorgverlening terwijl BK solutions zorgt voor een efficiënte en nauwkeurige afhandeling van financiële administratieve taken.

Vastgoedadministratie

Het uitbesteden van vastgoedadministratie aan BK solutions biedt vastgoedbeheerders en verhuurders aanzienlijke voordelen. Door deze taken over te laten aan experts, kunnen vastgoedbeherders zich richten op hun kernactiviteiten en uitgaan van een constante cashflow. BK solutions biedt een volledig pakket, inclusief specialistisch debiteurenbeheer en moderne vastgoedbeheersoftware. Dit zorgt voor efficiënte administratie en een verbeterde betalingsmoraal onder huurders. Daarnaast biedt de software 24/7 inzicht in alle relevante vastgoedgegevens.

Volledig Debiteurenbeheer

BK solutions verzorgt ook het complete debiteurenbeheer voor bedrijven. Dit bestaat uit het versturen van facturen, het opvolgen van betalingen en het beheer van openstaande vorderingen. Onze aanpak minimaliseert betalingsachterstanden en verbetert de cashflow van uw organisatie.

Meer diensten van BK solutions

Geen zorgen meer met betrekking tot jaarrekeningen, loonadministratie, belastingaangiftes en meer. We verwerken je financiële administratie en helpen je bij belastingaangiftes (OB; LB; IB, VPB). Daarnaast ben je bij ons welkom als je financieel advies zoekt.

Andere diensten zijn:

Alles keurig opgelost op administratief gebied, dat is wat we je bieden.

Deskundigheid en accuraatheid tegen een eerlijke, betaalbare prijs.

Bas Bas

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken