Administratie op locatie

Administratie op locatie

Als administratiekantoor en aanbieder van personeelsdiensten leveren wij ook administratie op locatie. Dankzij onze kennis op administratief gebied én personeelsgebied weten we wat een onderneming nodig heeft.

We helpen ondernemingen om administratief gezien effectiever en beter te functioneren. Onze medewerkers ondersteunen je onderneming bij alle administratieve werkzaamheden.

Oplossingen in administratieve werkzaamheden

Voorbeelden van werkzaamheden zijn dataverwerking, orderverwerking en declaratieverwerking. Andere voorbeelden zijn: het doorlichten van de administratieve organisatie; het integreren van de financiële administratie bij fuserende bedrijven; ondersteuning bij het integreren van nieuwe (financiële) softwarepakketten. Verder hebben we veel ervaring met financiële en fiscale vraagstukken.

Ook zijn onze medewerkers uitstekend geschikt voor tijdelijke opdrachten in het mkb en opvang bij ziekte. Tegelijkertijd kunnen we jullie debiteurenadministratie professionaliseren, zodat je sneller betalingen binnenkrijgt. Daarnaast zijn we je van dienst bij de salaris- en personeelsadministratie.

Zorgvuldige selectie, aantrekkelijk voor bedrijven

Via onze personeelsdiensten en het administratiekantoor kunnen we je snel administratief personeel leveren. De medewerkers zijn zorgvuldig geselecteerd en opgeleid. Ze vormen meteen al een aanwinst voor je onderneming.

Door een lage overhead en de kruisbestuiving tussen onze diensten kunnen we deze diensten tegen een relatief laag uurtarief aanbieden. Dat maakt administratie op locatie voor ondernemingen aantrekkelijk.

Administratie op locatie: flexibele of vaste periodes

Huur een administratief medewerker in op afroepbasis of als tijdelijke kracht bij piekdrukte, ziekte of vakanties. Het is eveneens mogelijk om (voor korte of voor langere tijd) te kiezen voor een administratieve kracht op reguliere basis voor alle administratieve taken waar je eigen medewerkers niet aan toe komen. Verder voorzien we in werving en selectie bij interesse in vaste medewerkers voor de administratie.

Financiële administratie direct versterken

Kun je tijdelijke of vaste ondersteuning goed gebruiken en wil je de financiële administratie versterken, neem dan direct contact met ons op. We kunnen al op korte termijn een afspraak met je maken om te kijken waarmee we je het beste kunnen helpen.

We hebben veel ervaring met financiële en fiscale vraagstukken.

Carla Carla

Een adviseur spreken?

Maak eenvoudig een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.Afspraak maken

Over BK solutions: alles keurig opgelost op administratief gebied. Alle administratieve oplossingen van onze grondleggers Leon Brandsma en Jan Cornelis Klijn zijn gebundeld in de naam Brandsma Klijn solutions (BK solutions), een veelzijdig administratiekantoor met personeelsdiensten in Noord-Nederland.